Tankar i överflöd

Men de flesta är positiva, och det är jag väldigt glad över. Jobberbjudandet var nog det som kickade igång alla positiva känslor. Och givetvis hjälper de allt mer ljusa dagarna till. Solen var lika välbehövlig den idag. Kanske kan våren få komma nu efter den trevliga vintern. Längesen Sverige hade en rejäl vinter och det verkar som de flesta glömt bort vad en vinter är. Framför allt SJ ;) "sommarjärnväg" är det förkortning för :)

Emma och jag håller på att färga köksbordet, till en trevlig granitgråfärg. Geolog som jag är så vet jag inte om jag vill kalla den för granitgrå, granit kan ju har många olika färger. Man hade gärna fått specifiera vilken granit det handlade om ;) Förhoppningsvis blir vi färdiga med det till helgen så min familj får äta vid det.

Sitter och lyssnar på Manu Chao, mycket trevlig musik. En rejäl urladdning på spanska. På tal om språk så jobbade jag i 2 dagar för en italienska. Ett härligt språk att lyssna på, inte för att man fattar så mycket men ändå.

Snart kommer Emma hem med en ny frisyr, hoppas att man känner igen henne :) Hon förtjänar att få unna sig en massa denna månaden. Hoppas hon är en glad tjej ikväll :)

Må väl alla därute.

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas du kände igen fotbollen ;) Puss darling

2010-03-05 @ 20:55:58
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0