Nymalet kaffe

Var en riktig hit, väldigt smakfullt och underbart gott!! Och man dricker ju inte lika ofta, lat som man är ;)
Idag ska vi på Hem och Villamässa med föräldrarna och systern. Ska bli mycket trevligt, får se om det finns något trevligt att titta på, annars är det bara kul att umgås :)

Kiruna Kiruna?!?! Funderar för fullt. Svårt som fan när man väl hittat en bra lägenhet som verkligen känns som ett hem. Men arbetserfarenheten skulle ge så mycket tror jag. Nåja får prata igenom det med Kari i veckan som kommer.

Blir även tillfrågad på Tetra Pak om jag vill ha jobb så dem kan önska mig hos Uniflex. Betyder ju att man gör ett bra jobb och det betyder så väldigt mycket!

Nehe nu blir det till att fixa lite här hemma innan man ska bege sig :)

Ha en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hittade lite bra saker :) jag tycker inte det finns något egentligen att diskutera kring kiruna.. Puss

2010-03-07 @ 18:58:05
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0