Köpfrossa och träning

Har nu köpt en ny dator, som kanske dyker upp om 2 veckor om man har tur :)
Förhoppningsvis kan man spela spelet som man fick av syskonen i jul nu!

Har börjat röra mycket mer på mig nu och känner att kroppen gillar det. Nu ska brorsan och jag bara komma igång med springandet med. Funderar på att ställa upp i ett 5 km lopp i maj så man har ett mål med sin träning.

Spelade wii fit igår, gick så bra att tränaren utmanade mig i armhävningar, hur fan kan jag vara så dum att tro att man har en chans mot en dator :P Nåja, det kanske går bättre nästa gång när man inte redan har kört hela sitt träningspass ;)

Vill börja styrketräna ordentligt men det är dyrt om man bara vill träna i 3 månader, helst ska man binda sig i 1 år om det ska löna sig. Blir jobbigt att pendla från Kiruna för att träna i Malmö :P

Nu ska jag se om jag kan fixa lite lunch till mig efter långpromenaden.

Kommentarer
Postat av: Emma

underbart att röra sig :) Kram

2010-03-18 @ 21:10:00
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Oh vad skoj med en ny data! =)



Visst är det skönt att röra på sig när man väl kommit igång. =) Det är pissigt att ju längre man binder upp sig på ett gym desto billigare blir det...men dom vill ju att man ska va där länge så...



Hoppas det går bra med jobbet i Kiruna. =)



Kram

2010-03-20 @ 15:41:36
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Tack vännen! Riktigt bra sagt utav dig :)

2010-03-23 @ 13:07:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0