Ingen bra dag idag

Lätt ångest över allt. Bara att kämpa sig igenom dagen. Mår inte bra i röran och vill få ordning på lägenheten.
Önskar att man hade kommit iordning nu, det hade underlättat så mycket. Eller i alla fall en mindre sak att ha ångest över.

Nåja får se om jag orkar ta lite krafttag nu och ikväll. Emma lär nog inte orka så mycket, var längesen jag såg henne så trött som igårkväll och imorse :P Hon får sitta i soffan och bossa över mig. Det är hon bra på ;)

Lite sugen på att se någon bra film, Avatar är något man vill se på bio och i 3D, men det har man ju inte råd med.
Har faktiskt börja följa Johan Falk på tv4 på söndagarna, inte de bästa svenska filmerna men ändå väldigt bra söndagsunderhållning.

Imorgon kommer det tekniker från Comhem hit, ska bli kul och se om han/hon kan laga vårt trådlösa modem. Vi har visserligen internet men en 15m sladd tar lite plats och förstör lite utav inredningen som man försöker få till här :)

Nehe mera Kaffe åt folket!




Kommentarer
Postat av: Emma

tack för den hygglo ;) Puss

2010-01-18 @ 18:10:45
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Hoppas det löste sig med com hem. =) Aldrig roligt när de förstör inredningen med sladdar o allt...hehe.



Johan Falk filmerna är riktigt bra tycker jag! =D Har laddat ner alla men ska inte fuska utan titta på TVn. =)



Kramar

2010-01-24 @ 20:07:52
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0