Yes!!

Klarade av juridiska provet idag, igår fick jag underkänt men idag gick det vägen. Så underbart. Det betyder att jag får fortsätta kursen!

Nu sitter jag med en kopp kaffe och väntar på att kakelkillen ska bli klar så jag kan bege mig till skolan. Får ju hoppas att ingen har hunnit lägga beslag på mikroskopet. Annars finns det annat att göra så ingen större skada.

Igår testade jag våra gamla hårddiskar till den förra datorn, dem fungera ypperligt trots explosionen i strömaggregatet :) Så nu kan vi plocka ut våra bilder därifrån och sedan sätta oss ner och säkerhetskopiera dem ett par gånger. Man kanske ska framkalla några med :) Vi har ju knappt några bilder på oss själva uppsatta, dem finns alla på datorn.

Men nu när lägenheten snart är klar kan man ju börja planera och inreda lite grann.

Nu blir det till att packa väskan så man är färdig att bege sig snart :)

Ha en superbra dag! Speciellt nu när solen skiner.


Kommentarer
Postat av: Emma

solen skiner?? Det gjorde den inte i lund ;) Puss

2010-02-02 @ 20:09:57
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Visst är det tråkigt när man har alla bilder på datan och inga riktiga kort! Saknar den gamla tiden då man framkallade alla sina bilder..=(



Kram

2010-02-06 @ 13:17:04
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0