Nyinflyttad till Malmö

Sådär då var man nyinflyttad till Malmö, känns underbart med tanke på hur jag vantrivdes i den andra lägenheten.
Här känns allt bra trots att lägenheten inte är i topp riktigt ännu. Och området känns väldigt lugnt ännu, trots allt man fått höra. Dock tror jag det händer lika mycket här i Nydala som i vilken annan stadsdel som helst. 

Första dagen på länge som man dricker kaffe, har legat däckad i förkylning/influensa (antagligen inte svininfluensan). Men börjar piggna till nu och imorgon börjar ju en ny vecka med jobb på alla håll och kanter. Dels det via Gotland, och på Uniflex om man får något och så ska man väl börja med examensarbetet nu med. Det har hamnat i skymundan av allt annat.
Får dock se hur mycket man orkar. Nog bäst att inte ta ut sig för mycket så man hamnar i soffan med nya sjukdomar.

Idag ska jag försöka packa upp en hel del, ja vi har en del kvar då både jag och Emma har koncentrerat oss på jobb.
Man får försöka bli färdig innan vi ska åka iväg till Schweiz och hälsa på Martin, Ursula och deras lille son.

Nu blir det frukost..

Ha det bra alla!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja folk verkar tro att man packar upp hela lägenheten på en kväll.. suck.. är ju nästan så man skäms när man säger att det är mycket kvar att packa upp =( Kram

2009-09-20 @ 11:31:03
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0