Snart helg... inte!

Sitter nu med en kopp kaffe och vaknar sakta men säkert till liv.
Idag ska jag träffa min lärare och vi ska se hur jag ligger till med exjobbet och kanske arbeta fram en plan.
Efter det ska jag sätta mig i SEM'en om den är ledig och fungerar.  Får se om jag kan sitta lite på lördag med, försöka sitta så många timmar som möjligt så att man kommer framåt någon gång. Därav att det inte är helg snart.

Ska försöka hålla söndagar lediga om det går, men annars är det full fart framåt nu. Ska även plugga till en juridiktenta, den är den 8 november eller i januari, får se vilken jag anmäler mig på.

Har även kommit igång med springandet, men tar nog en paus idag, känner att det kan bli stressigt att åka fram och tillbaka. Jag skyller det på min brorsa så slipper jag dåligt samvete ;)

Vi börjar nu komma iordning här på nydala, och förhoppningsvis är vi helt färdiga när det kommer igång lite kalasande här i november/december.

Nu är det dags för frukost och sen en gemytlig bussfärd in till Lund. Är inte alls farligt att pendla, även om man kan få stiga upp lite tidigare ibland.

Får se om jag kan börja skriva lite mer regelbundet nu framöver, ska försöka i alla fall!

Klart Slut.


Kommentarer
Postat av: Emma

att pendla är inte så farligt faktiskt, om man lägger sig i tid =) Puss

2009-10-22 @ 19:46:45
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Ja nu får du försöka komma igång med ditt skrivande! =P Hehe.. Hoppas att du får motivationen så att du snart är klar med ditt ex.jobb. =)



Kram

2009-10-26 @ 16:53:08
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Bra att ha en bror att skylla på...:)

Ses snart...kram

2009-10-30 @ 23:58:03
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0