Tentaresultat

Gårdagen blev väldigt lyckat trots läkarens besked till Emma. Kommer stötta dig till 150% från och med nu.
Det var skönt att se hur motiverad Emma blev av beskedet, andra i hennes situation hade kanske blivit väldigt ledsna. Men skönt att det är något som vi kan påverka tillsammans.

Fick igår även reda på mitt tentaresultat, kursen hette juridisk introduktionskurs. Jag gled in på trevliga 28 poäng vilket precis var VG. Så underbart skönt, med tanke på att jag knappt ville göra tentan. Tack till Emma samt Bosse med familj för att ni pushade mig och fick mig att gå på tentan.

Imorgon ska jag försöka springa en längre runda, får se hur vältränad man är nuförtiden :P Men skönt att bo i samma stad som brorsan så vi kan ta tag i tränandet tillsammans, blir så mycket roligare då. Eller roligare vet i fan men det blir att man gör det. När man har tid vill säga ;)

Efter motionen ska jag vaccinera mig, lite osäker är man väl på vaccineringen, men har inte tid eller lust att vara sjuk i svininfluensan. Och risken att få svininfluensan utan vaccin är nog mycket större än att få någon biverkning av vaccinet.

Här nedan kommer lite bilder från resan till Schweiz, filuren Elia som tar all uppmärksamhet i första bilden, och sen fick en bild på Elia och mig :) Längtar redan tillbaka till charmtrollet och resten av familjen.

Filuren tar all uppmärksamhetEn liten filur och jag


Nehe om man skulle ta tag i dagen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack älskling!! Och du är sååå duktig, stolt över dig!! Puss

2009-11-11 @ 11:14:05
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Grattis till ditt VG...du är jätteduktig...:)

Skulle du kunna kika in hos mig och kolla om du kan se mig på foto där...profilbild?

Kram

2009-11-11 @ 22:25:44
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Katta

Grattis till dit VG! =) Skoj att det går framåt för dig! =) Allt blir mycket lättare när man har någon att träna med... Jag försöker komma igång men nu när man är sjuk får man lägga träningen åt sidan. =/



Kram

2009-11-12 @ 11:11:32
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0