Helgen närmar sig!

Då var det fredag igen, veckorna går fort nu. Under en promenad häromdagen såg jag och Emma att någon hade redan tagit in en julgran. Tänka sig, snart är det jul igen.

I helgen blir det socialt umgänge med Emmas mamma och Jossan. Och på lördag kommer Emmas morbror med fru för att fira Susanna. Som faktiskt fyller jämnt idag fredag :)

Får gratta dig här med, även om inte många läser detta ;)

Kommer givetvis bli en del plugg med, har en tenta på söndag i juridik. Får hoppas att det går bra :)

Försökte baka igår men det mesta gick nog fel, har fan inte tålamod för sånt. Men får väl ge det ett nytt försök idag när Emma är hemma och kan ge lite hintar.

Angående jobbet till Gotland så sa jag nej, var skönt och en oehörd lättnad när jag gjorde det! Måste börja tänka mer på mig själv i framtiden, jag är alldeles för snäll och tackar inte nej alltför ofta.

Ne en kopp kaffe till och ta en titt på när sötnosen sover! Sen får det bli juridik :)

Ha en bra helg alla!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Läs gärna mitt senaste inlägg och svara på frågan längst ner i det! Hur ser du på ditt liv, vad gör du med det?

http://elitecyclist.blogg.se/2009/november/doden-ar-mig-hack-i-hal-och-skriker-i-morgo.html

2009-11-06 @ 15:42:23
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi tittar du på mig när jag sover? ler generat Puss

2009-11-06 @ 17:10:01
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0