Godmorgon

Då var man uppe med tuppen, sitter med dagens första kopp kaffe. Beckmörkt ute, skulle haft en strålkastare med sig ut som en ficklampa. Blir alltid lite deprimerad när hösten kommer och i år har det varit extra jobbigt med mycket stress runt flera saker. I förrgår och igår hoppas jag blev en vändpunkt och att mina dagar skall bli lite mer lugna med många lyckliga stunder.

Vet inte vad jag skulle gjort utan min sambo, hon är mitt ljus i vardagen och hon lyser alltid upp hur hon än mår!
Tack för att du är så stark sötnos!

Ska idag sitta tentavakt, tjäna ca 200 kr på att sitta still. Alltid kul och välbehövda extrapengar när inte Uniflex har så mycket jobb.

Fick ju en liten chock igår, csn ville ha extra betalt eftersom både jag och Emma tjänat för mycket. Det ska vara betalt innan sista december. Tur att vi fick tillräckligt med lön. Men hoppet var långt borta ett tag, stressen skyhög och man kan förstå folk som får hjärtinfarkt inför julen.

Ikväll ska man försöka storstäda lägenheten, får se hur kul det blir :P

Kram Alla och se till att skänka alla de fattiga i landet en tanke nu inför julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0