Liten Uppdatering!

Har ju inte skrivit på ett tag och tänkte uppdatera er lite om läget!

1. Har inte kommit någon vart på examensarbetet.
2. Kämpar för att återfå motivationen.
3. Tänker tillbringa lite tid för mig själv i en stuga långt ute i skogen på Gotland.
4. Nej jag tänker inte flytta, har bara fått jobb så ska leka gute ett tag.
5. Har genomlidit den mest smärtsamma arbetsintervju man kan tänka sig. Se nedan.

Arbetsgivare=A Markus=M

A= Har du någon erfarenhet av gotländska sediment?
M= Nej
A= Har du någon erfarenhet av sediment över huvud taget?
M= Nej
A= Kan du börja jobba direkt?
M=Ja

Som ni ser gäller det bara att svara korrekt på rätt fråga.

Kommer antagligen inte skriva så mycket mer innan jag reser iväg så ni får ha det underbart här hemma på fastlandet. Ska försöka skriva lite resdagbok här på bloggen men det kommer antagligen bara behandla jobb så vet inte hur intressant det skulle vara.

//En kluven Markus "Ska man bli gute eller norrlänning?"

Kommentarer
Postat av: Emma

om man ändå kunde få en sån arbetsintervju någon gång =P Glidare ;) PUss

2009-05-09 @ 12:07:41
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Ha ha ha å jag som trodde du sa fundament!!!! Så nu har jag sagt att du ska jobba med gotländska fundament och alla har undrat hur det ska gå när du bara har erfarenhet av norrländsk fundament!!!! Så tydligen är det inte bara jag som är kokko här...hahahaha



Kramar



2009-05-10 @ 22:48:15
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0