Tvättdag

Ojoj vad man är uppe tidigt, men vädret gav mig motivation till att tvätta så att jag slipper bege mig ut. Och tvättmöjligheterna här är inte dem bästa så man får gå upp i tid för att sno maskinen. Har satt igång första maskinen och första koppen te är färdig. Får ägna en stund åt nyhetsmorgon, ungefär vad jag orkar just nu.

Idag tänkte jag plugga juridik eller möjligtvis matte, är i valet och kvalet om jag ska försöka på mattetentan nästa vecka. Om jag gör det så får jag onekligen plugga mycket mer än vad jag gjort nu. Hade dock varit väldigt skönt att få den gjord.
Har nu gjort klart med min handledare om att vi ska ha möte på tisdag. Ska bli skönt att få en bild utifrån om hur jag står tidsmässigt och om mina resultat är bra. Kanske kan man sätta upp lite datum med så man kan försöka planera utifrån det.

Jag trodde verkligen att våren var på väg, men icke. Jaja får hoppas att snön försvinner fort denna gången. Lite sol hade inte varit dumt för självkänslan just nu :P Man saknar de där D-vitaminerna.

Nu ska jag kolla tvätten. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Katta

Tjosan! Hoppas tvätten gick bra och inget krympt eller färgat som Kotteby höll på att göra hehe..;P



Kramar

2009-03-13 @ 22:13:40
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0