Torsdag

Idag är det torsdag, sitter och väntar på att lite tvätt ska bli klar. Sen ska jag nog äta lite frukost.
På eftermiddagen ska vi träffa Daniel, sen skulle visst Emma på någon utbildningsmässa här i Malmö. Sen bär det hem till Lund där jag måste skriva klart en inlämningsuppgift i juridiken. Får hoppas man hinner det.

I helgen ska man umgås lite med föräldrarna och förhoppningsvis få lite pluggat.
Ha nu fått reda på när jag ska opponera mot Bosse, detta sker den 3 april. Ska nog gå väldigt bra hoppas jag. Ser fram emot det, dels för att bli av med opponeringen. Och så skönt för Bosse att äntligen bli klar. Det förtjänar han nu.

Nehe nu åter till tvätten och sen frukost.

Ha det mina få läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0