Tjo

Godmorgon gott folk

Idag är det måndag för er som är lite förvirrade. Sitter och ta det lugnt till en kopp kaffe. Snart dags att bege sig till skolan med, men eftersom det är måndag så tar jag det lite lugnt.

Ska idag titta klart på alla tunnslip, och börja titta noggrannare i de jag behöver det. Sen blir det till att börja ta kort på det viktiga som jag hittat i tunnslipen. Och kanske visar jag upp några av dem här. När det är färdigt ska en juridisk inlämningsuppgift göras klar. Helt klart mycket studier just nu, får hoppas att det går vägen.

Längtar tills man är färdig, fast kanske ändå inte. Rätt stor risk att man blir arbetslös efter det här. Nåja det är ett senare problem.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Emma

Då ska jag hålla i piskan ikväll igen då så du får klart din uppgift ;) Puss

2009-03-02 @ 08:59:48
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Daniel

Det blir nog bra. Lev i nuet så löser sig allt.

2009-03-02 @ 17:08:31
URL: http://www.project13.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0