Svart och orange

Nu till en gissningslek, vad är det som klär sig i svart och orange och som tror att livet skulle vara kul? :P

Jo en alldeles unik uniflexare. Har nu jobbat 2 dagar, tur att man får bra betalt. Fy fasen vad tråkigt dessa dagar hade varit annars.

Ikväll ska jag vara hemma själv då Emma jobbar natt. Blir att titta lite på tv och kanske plugga lite. Mest troligt är ju att jag kommer spela civilization 3 :)

Imorgon ska jag plugga för hela slanten. Har mycket studier att tänka på och får se om jag orkar med allt eller om jag väntar att göra lite tills man känner att man har mer tid.

Åter till Simpsons!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snart är du där, på slutet av ditt arbete =)

2009-03-05 @ 19:06:55
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Susanna

Du får la försöka och inte sitta för nära Emma när hon ska virka men jag försöker att vädra boken så att den värsta doften går ur boken iaf...:)



Kram

2009-03-05 @ 22:39:39
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0