Söndagsmiddag

En trevlig söndagsmiddag utspelade sig idag och fint besök i form av föräldrar, min mormor och Jan-Åke. Vi åt en söndagstek, potatis och sås. Givetvis var det lite grönt inblandat med. Får hoppas man inte får men av det.

Efter middagen begav sig alla till Malmö där det blev fika hos brorsan. En god tårta med något konstigt namn.
Är ju brorsans födelsedag i veckan som kommer så han fick lite presenter. Kommer lite till på hans födelsedag som vi ska fixa. Får hoppas vi har råd och tid med det i veckan :P

Var väldigt trevligt att träffa lite släktingar. Det händer inte så ofta så ska nog försöka ta mig till Älmhult lite oftare innan sommaren. Sen vet jag ju inte alls vart jag tar vägen.

Såg en olycka idag på vägen till Malmö, människan var fastspänd i bilen och brandmännen jobbade med att få ut personen. Lite läbbigt och jag hoppas att det gick bra för personen för bilen var inte i sin bästa form efteråt. Får en att tänka till lite.
Jag ska verkligen jobba med att leva för dagen för man vet aldrig vad som händer nästa dag!

Ha en bra söndags kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Dagen började bra igår =) Tack för att du finns för mig! Kram

2009-03-23 @ 23:19:35
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0