Söndag morgon

Ahh det var riktigt skönt med en dusch, får man kanske göra lite oftare. Nu när man håller på med exjobbet så är det ju slutspelsskägg som gäller och så har man inte riktigt tid att hålla sig ren ;) Skägget ser ni här nedan. Det som lyser är en kolbeläggningsmaskin. Dvs den lägger på ett lager med kol från en pennliknande sak på mitt tunnslip.

Idag ska Emma jobba så jag passa nog på att spela civ 3 hela dagen. Försöker hålla helgerna lediga från plugg och jobb om jag kan. Känner att det blir för mycket annars. Alltihopa blir bara ett stressmoment allan om man inte tar och slappnar av ibland.

Nu är kaffet slut igen. Får fan minska ned på kaffedrickandet. Blir ju dyrt i längden. Äsch nu pallar jag inte köpa mer kaffe. Får överleva helgerna utan. För på dagarna har jag tillgång till gratis kaffe, både på jobbet och skolan.
Eller ska man sluta helt?

Ne glöm det!

Kommer en uppdatering hur söndagen går utan kaffe senare idag. Ha nu en bra söndag vad ni än nu gör.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker jag du gör rätt i, att spela hela dagen =) Kram

2009-03-08 @ 11:01:42
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag drack kaffe imorse när jag kom till jobbet. Svepte en hel kopp innan jag hann blinka. Sällan jag blir så sugen :)

2009-03-08 @ 14:52:24
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Svärmor

Nä nä..inte kan man vara utan kaffe, stackars stackars dig som inte har nåt!!! Lider med dig...kan inte vara lätt ju...:)



Kram

2009-03-08 @ 18:24:13
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0