Snart ensam hemma..

Snart kommer man vara hemma själv några dagar. Kommer bli för jäkligt antar jag, vi är ihop så mycket så att vara ensam någon dag är jobbigt. Men får försöka bryta den trenden. Även om man är ensam så måste man ju kunna må bra.

Veckan har annars börjat bra, var tentavakt i måndags. Dem testar fortfarande anonyma prov för att läraren inte ska kunna rätta efter vem personen är. Skitbra antagligen men nu var dem ju bara 5 i måndags. Det är lagom stressigt att ge dem nummer och hålla reda på deras tentor. Tänk då om det är 30 stycken som skriver. Hoppas jag slipper vara med om det.

I går jobbade jag, skittråkigt men lagom soft för lite pengar, har tyvärr inte fått mer jobb denna veckan vilket är lite synd. Känner att det är bättre att jobba någon mer gång än att stå utan tillräckligt med pengar när månaden är slut. Men får nog mer nästa vecka. Tur att alla jobben på uniflex är dötråkiga, det ger en lite motivation till att bli klar med sin examen.

Har sökt jobb som extrageolog på SGU i sommar om inte Kiruna vill ha mig. Det är enbart fältarbete som gäller på SGU så då blir det att åka ut till ett hus i buschen någonstans om man har otur och kartera berggrunden där.
Vet ni fler geologjobb därutet så hojta till så man kan söka :)

Denna vecka ska jag även ta itu med vår bovärd, om han inte fixar de grejer som skall fixas så ska han se på fan. Tror inte dem har haft några som klagat här innan. Men nu har dem fått lite problem på halsen. Mohaha.

Nehe frukost nu och sen vinka av Emma på tåget. Får hoppas hon får det trevligt på sin lilla äventyrsresa :P

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer säkert gå jättebra, du får ringa mig när du vill =) Därutet, ett nytt ord?

2009-03-11 @ 10:14:42
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Tänk så mycket du kan göra nu när du är själv? ;P Hehe...Laga den mat du vill, slänga kläder överallt eller lägga saker där du vill UTAN att någon ska påpeka det. Dansa den där dansen du ALLTID velat dansa men inte vågat...;P Hehe..



Kram

2009-03-11 @ 14:54:18
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilken dans är det du aldrig våga dansa? Jag har tyvärr dålig koll på lediga jobb i allmänhet. Framförallt allt utanför Coop. Så om inte de söker en geolog så vet jag faktiskt inte.

2009-03-11 @ 18:50:12
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Svärmor

Vad är SGU??

Hoppas det gått bra att vara ensam vilket jag knappt fick vara alls med Emma för kusinen kom så jäkla tidigt. Men kanske kan jag få låna henne över en dag/natt lite längre fram?



Kram

2009-03-13 @ 22:17:34
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0