*Phew*

Sitter nu och försöker återhämta mig från ett nybörjarpass ur Paulo Robertos träna en kvart om dagen. Kommer dröja någon vecka innan jag kallar det för nybörjarpass. Helt slut är jag, fast det kanske bara är ett bevis på att jag behövde det :)


Idag blir det plugg, lite handling kanske, och umgås med Emma när hon vaknar i eftermiddag någon gång.

Jag funderar på att sticka ut och springa lite ikväll om jag orkar efter denna genomköraren eller så får det bli varannan dag, för min kondition är skitkass. Och det är ju bara jag som kan förbättra den :)

Nehe en dusch nu och lite frukost sen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Får se om jag tar mig ett pass på lördag =) men du får inte skratta åt mig.. =( Puss

2009-03-19 @ 17:32:25
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hallå där. Jag har fått ett träningsschema för käken som jag ska göra 2 ggr om dagen. Det ni. Jogga med underkäken heter en övning :)

2009-03-19 @ 19:39:04
URL: http://www.project13.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0