Ny vecka

Imorgon börjar en ny vecka, med nummer 10 efter sig. Jag har en hel del att göra i veckan så den kommer antagligen att gå fort. Som veckorna brukar göra nu för tiden. Hemskt att tiden går fortare ju äldre man blir, är så jag känner i alla fall.

Men men man ska ju leva i nuet och därmed ska jag njuta av denna vecka med och hoppas att jag får allt gjort som skall göras. Har inget direkt planerat till helgen, får kanske se till att fixa lite planer så man har något att se fram emot. Fast om jag jobbar i veckan blir det antagligen studier som gäller i nästa helg med.

Ska bara påpeka att jag diskat idag, så kanske man kan få lite beröm? :P

Nu åter till Beck, lite tråkig film men så är det ju söndagstempo i mig med så spelar nog ingen roll.

Har alla haft en bra helg nu då?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker filmen är bra =) och du är jätteduktig som diskat!! =) Puss på magen

2009-03-01 @ 22:43:15
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Sv:va vadå mycket träning? Ja har inte tränat så mycket..än..=P hehe



Ja helgen har vart bra, partande med desperat skrivet i pannan..hehe =P



Kram

2009-03-01 @ 23:38:18
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja helgen har väl varit trevlig. Synd bara att det inte blev O'Death i lördags. Hade verkligen velat se dem. Men de kommer kanske tillbaka.

2009-03-01 @ 23:42:12
URL: http://www.project13.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0