Malmöbo för stunden

Sitter i Malmö och sysselsätter mig lite. Pluggandet ligger lite på is men ska nog ta upp det imorgon igen.
Det har varit en rätt jobbig tid det senaste med mycket tankar, men allt börjar kännas bättre och bättre.

Älskar hela min familj av hela mitt hjärta och ska försöka bli mycket bättre på att visa det hädanefter.

Vill tacka Emma för att du har varit så stark den senaste tiden när jag inte orkat.

Och tack till alla mina vänner för att ni finns där när jag behöver prata.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det har varit en jobbig tid för oss alla, jag måste bara försöka släppa det nu och bara vara ett stöd. Inte det lättaste men måste för min egen skull =)



Puss

2009-03-27 @ 02:27:17
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0