Frukost

Ja snart dags för det skulle jag tro. Börjar känna mig lite hungrig :P

Så vad händer i helgen för alla läsare då?

Jag ska ju skriva om exarbetet, har tappat bort sisådär 4 sidor skrivet material som jag måste skriva om. Visst hatar man datorer ibland. Var väldigt frustrerad när jag upptäckte det och det var länge sen jag mådde så dåligt.

Men nu är det nya tag och förhoppningsvis går det bra.

Har ni märkt hur dyrt det har blivit att åka tåg sen danskarna blev inblandade, tur att dem vill att man ska vara miljövänlig nu för tiden. I en tid då man faktiskt kanske kan hitta billigare flygbiljetter. I början när jag och Emma hade distansförhållande kunde en resa kosta max 300kr fram och tillbaka till Borås, idag får du räkna med ca 500 kr om du inte har tur och får tag i en sista minuten, eller köper biljetten på tradera. Så för både mig och Emma går en resa på 1000kr till Borås.

Nåja nu blir det frukost och sen får man kanske städa upp här hemma så man kan plugga ordentligt i veckan sen.

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Emma

tur det var billigt på den tiden iaf =)

2009-03-07 @ 13:18:26
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Daniel

En annan åker ju inte så mycket tåg nu längre när man bor i malmö. Innan handlade det ju bara om att ta sig till städerna men nu bor jag mitt i en. Lovely.

2009-03-07 @ 20:54:18
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Svärmor

Håller med dig om att det har blivit dyrt. Tur att jag bor närmare er nu så man kan träffas lite oftare!



Så du håller med Zac du....? :)



Kram

2009-03-08 @ 00:41:18
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0