Blåsigt värre

Man skojar ju inte om att det blev en blåsig dag, undrar vad gud sysslar med däruppe. Ska inte spekulera i vad för då blir man nog bara förvirrad.

Igår satt jag i SEM'en som vanligt, blev ca 7-8 h där. Det kommer antagligen bli en massa timmar till där innan jag är klar men det känns som att det går framåt i alla fall. Idag träffade jag min lärare och det kändes skönt att få lite respons på vad man sysslat med hittills.

Idag ska jag se om jag orkar städa lite, får ju celebert besök på söndag. Då måste det ju vara fint ;)

Annars verkar det bli mycket studerande i veckan för uniflex har inte hört av sig. Får se om man kan få lite jobb nästa vecka.

Nehe nu ska jag hjälpa Emma att diska så vi kan börja med maten.

Ha det gott alla!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är duktig med pluggandet nu =) Går framåt!! Kram

2009-03-17 @ 16:35:55
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Här är det oxå väldigt blåsigt...inget kul alls ju..:(

Men snart är våren här ska du se...då blir allt lite lättare..längtar tills jag kan sitta ute och läsa..:)



kram

2009-03-17 @ 21:30:29
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0