Halloj

Undrar om det är någon som fortfarande tittar in här ibland?

Är hemma från Gotland en runda och vilar upp mig, använder en riktig toa med mera.

Jag mår jättebra för er som undrar, slutar på gotland runt den 15 augusti och då är jag tillbaks i Lund på allvar några månader. Om nu vi inte får en lägenhet i Malmö :)

Har precis betalat en biljett tillbaka till gotland, 500 kr i sjön så hoppas företaget tar på sig det.

Efter att cyklat lite här i Lund har jag insett att det hjälper fan inte att promenera i skogen flera kilometer per dag. Har fortfarande kass kondition. Så nu måste jag nog börja springa lite efter/innan jobbet med. Kanske lämna bilen några dagar med :P

Det enda jag saknar på Gotland är min familj och vänner, och ett ordentligt dass (har utedass för er som inte är insatta i min situation).

Vill bara säga att Emma betyder så himla mycket för mig, tack för att du finns och gör min vardag lycklig.

Och ett stort tack till min familj för att ni finns med, var underbart som vanligt att ha mamma och pappa på besök (mycket skratt trots dyngsyra stunder). Och Daniel, du är enormt stark, stolt över vad du åstadkommer varje dag! Och imorgon flyttar min syster tillbaka till Skåne, vilket gör att jag ännu mindre vill lämna skåne (södra Sverige), Ska bli roligt att kunna umgås mer med systern med.

Ha det bra nu medan jag ser till att kalkstenen på Gotland fortsätter att brytas! Har nu en dator med så kommer antagligen skriva lite mer här :)

So long!

Kommentarer
Postat av: Emma

mysigt att ha dig hemma ;) Puss

2009-07-15 @ 23:03:47
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Jag brukar titta in här...kul å se att du skrivit lite...:)



Kram

2009-07-16 @ 18:03:09
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0