Segt att gå upp!

Fundera på om man ska ge upp det här med att stiga upp i tid, är så jäkla trött på morgnarna. Ställer klockan på 7.30 men stiger inte upp förrän runt 8.30. Det är rätt dumt att bestämma över sina egna tider. Hade varit bättre att vara tvingad att gå upp, det blir mycket enklare då.

Sitter nu med en kopp kaffe och försöker vakna så att man kan bege sig till skolan, fast idag ska jag sitta till runt 18 så kan lika gärna bege mig lite senare. Ska på föredrag där Statoil/Hydro presenterar sitt företag, är visst så att dem letar geologer till sina göranden (oljeriggar/naturgas). Får se om det är något att ha och om dem är intresserade av en snart färdig geolog.

Ja jag ser ljuset eller slutet på min utbildning kanske man ska säga. Allt känns mycket bra med skolan för tillfället, har till och med lite motivation just nu. Igår påbörjade jag en introduktionskurs i juridik, ska bli intressant och se hur man klarar det. För er som inte förstår varför jag väljer något sådant så är juridik en bra sak att ha i bagaget om man är geolog.

Idag dyker "svärmor" upp och ska kolla in den nya lägenheten. Alltid trevligt att få besök :)

Ne dags att göra lite nytta, ska damma av matteböckerna idag med. Frågan är bara var dem ligger i den lilla röra som är kvar nu ;)

Ha det alla vettiga därute!

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller tummarna för att dem vill ha dig älskling :)

2009-01-20 @ 12:14:02
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Katta

Usch matteböcker...dem e aldrig trevliga! =P hehe..

Men gött att du fått tillbaka motivationen. =)



Kram

2009-01-21 @ 11:37:46
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jösses. Ska du läsa matte igen?

2009-01-25 @ 21:47:11
URL: http://www.project13.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0