Stargate Atlantis

Trodde aldrig man skulle fastna för den serien men fan, den är rätt grym. Lagom tid också så man har något att titta på när man kommit hem från skolan. Rätt givande dag i skolan idag, fick en hel del gjort och är nog dags att börja sammanställa lite resultat så man ser hur man ligger till tidsmässigt. Det får bli antingen ikväll eller imorgon. Ska sitta hemma imorgon och skriva för jag fick jobb lite konstiga tider, 14.30 till 19.

Nåja blir lite mer pengar. Kan vara skönt nu när Emma inte kunnat jobba. Synd om min lilla älskling, hoppas hon får vara frisk snart. Och med mer pengar kan man kanske åka lite varstans, Borås ligger väl närmast till hands och sen är ju Schweiz nästa åtagande. Längtar till båda ställena, för var någonstans hittar man en underbarare vän än Katta. Och Martin och hans flickvän Ursula som befinner sig i Schweiz betyder väldigt mycket för mig. Ska bli kul att träffa deras lille son. Det är ju jag som måste introducera honom för hårdrock och vad allt det innebär.
Och om man åker till Borås så är det inte så långt till Göteborg, skulle vara kul att träffa lite travianfolk som man hunnit bli vän med under åren med det småtrevliga beroendet. För er som aldrig hört talas om travian

Nehe ska kolla klart på Cops nu och sen får jag se om jag orkar plugga mera!

Ha en underbar kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vill kunna jobba, har nog aldrig velat jobba så mycket som nu =( Kram

2009-02-24 @ 20:46:45
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Naaw söt du är! Du är oxå en underbar vän! =) Love U!



Kram

2009-02-24 @ 23:19:49
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0