Skönt med Helg, tror jag!

Då var det äntligen lördag och skönt borde det väl vara, men har lite ångest för att jag egentligen borde plugga.
Men känner att jag inte har någon ork för det, lite ångest över att man har en del att göra nu.

Idag ska jag nog gå och köpa kaffe, börjar tröttna på att dricka te nu. En kopp kaffe hade fan inte varit dumt nu. Har ju kört på te nu för att man tänkt att spara lite pengar. Men det funkar ju inte på helgerna då jag kanske inte kommer in till skolan där jag har min svarta guldet reserv. Gratis är den med, rätt skönt att man är examensarbetare, man känner sig som en av instutionen och inte bara som en elev.

Lite sugen på att resa någonstans nu, och uppleva lite natursköna stunder. Lite fjällvandring till sommaren hade ju inte varit dumt eller hade gärna upplevt något så man får veta att man lever.

Nehe nu ska jag njuta av att det är lördag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha svarta guldet reserv, du är fan sjuk i huvet =) Jag älskar dig såååå mycket!! Puss

2009-02-21 @ 10:27:59
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Att resa hade vart skönt nu! =/



Kram på dig

2009-02-21 @ 14:31:35
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0