Överraskning

Får hoppas Emma gillar min överraskning som väntar henne när hon kommer hem.

Har nu gjort ett pass i SEM'en, så har nu kommit hem. Tänkte diska och kanske börja städa lite här. Imorgon måste vi nog tvätta 1-2 maskiner så att man har kläder.

Upptäckte att man har en tid hos tandläkaren nästa vecka, helt underbart ju. Undrade just om dem hade glömt bort mig, visserligen sa dem att de inte behövde kalla mig på ett tag då jag hade så bra tänder, men 2 år känns ju lite väl.

Nåja får borsta tänderna lite extra noga denna vecka så behöver dem förhoppningsvis bara ta bort lite tandsten nästa torsdag.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag tvättar nu. Sitter i mina sista strumpor och väntar på att det ska bli klart. Vadå för överraskning? Och tandläkaren måste jag nog också fixa. Leta upp en bra och hamna i systemet igen.

2009-02-16 @ 16:20:52
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Anna

Det är Zions pulka :)

2009-02-16 @ 21:03:34
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0