Måndag morgon..Usch

Jaha, då var det måndag igen. Känns väldigt segt att snart behöva trampa iväg till skolan. Hmm Emma lämnade visserligen busskortet men får nog bli cykel idag. Så kanske man vaknar till liv. Har SEM (scanning electron microskope) idag från 8-13, så får försöka vara där när man nu har bokat det. Men just nu känns det som att en sovmorgon hade varit mer behövlig.

Jag är nog inte van vid att vara så social som jag varit denna helgen, antagligen något jag får öva på. Enda tråkiga är ju att vara social oftast betyder att göra av med pengar som man inte har. Nåja det positiva väger ändå över.

Sitter och avnjuter en kopp te, har lite tankar på att käka lite frukost men det är nog det drygaste att syssla med så här tidigt.

Usch, sängen lockar mer nu än en cykeltur. Förstår inte varför. Ångest!

Har hört flera som råkat ut för personer som är otrevliga i sina bloggkommentarer, så onödigt. Är ju sin sak om man vill diskutera åsikter via bloggandet men man behöver ju inte vara respektlös. Tyvärr är väl respektlöshet ett ökande problem i vårt samhälle.

Nehe dags att avsluta skrivandet, men ångesten över dagen återstår. Får hoppas den försvinner när man kommer till skolan.

Ha en bra dag alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hoppas din dag blir bra trots ångest och lockande sängar...;P hehe



Förresten dricker du Te? Jag trodde du va en kaffemänniska? =P hehe



Kram

2009-02-16 @ 11:35:34
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tack för igår. Jag är också lite frågande till det här med Te. Har aldrig hört talas om att du dricker te.

2009-02-16 @ 16:18:01
URL: http://www.project13.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0