Kommer vara trött på Amfiboler

Jag kommer nog att vara rätt så trött på amfiboler när mitt examensarbete är slut. Det är det jag mest tittar på i mina tunnslip så det blir en hel del amfibolstuderande per dag.

Idag hjälpte Bosse mig att hämta mina resterade stuffer och borrkärnor från posten. Två paket a la 19 kg, skitkul att bära dem, speciellt när expediten tyckte att det var så kul att det var bara sten i dem att hon småsnackade med oss i 5-10 minuter. Mina biceps var inte riktigt glada efter den utflykten. Kanske inte var speciellt tungt men dock lagom otympliga med.

Ska bli riktigt skönt att bli klar med pluggandet. Men trots att jag är så trött på det har jag hittat en hel del motivation helt plötsligt. Kanske är det vädret, solen tittar  ju fram en del nu. Men hur som helst, skönt är det.

I morgon ska jag sitta vid elektronmikroskopet, rätt drygt men ger ju underbara resultat. Så får ta mig i kragen och utnyttja tiden imorgon. Men det är ansträngande för mitt lilla huvud, uscha.

Ha en fortsatt bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Emma

härligt att höra att lite motivation kommer fram =) Puss på världens bästa Markus

2009-02-09 @ 20:23:06
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Katta

Vad är Amfiboler för nåt? =P Kan knappt uttala de ju! Hehe...



Kram

2009-02-09 @ 21:15:51
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0