Kl 07.00, vad fan gör man uppe

Inte fan vet jag. Men har ju bokat mikroskopet idag från 8-17. Vilket misstag, hade gärna sovit ut idag.
Men men är man lite knäpp så är man. Finns inte mycket att göra åt det.

Jaha då ska Victoria och Daniel förlova sig (om man vill tro på expressen), trevligt att media kommer ha något att prata om i några dagar.

Och för er som följer min blogg var jag och köpte mitt kaffe igår, så nu kan börja leva livet igen. Droger är positivt eller ja, vad man nu kan kalla koffein för. Så är det någon som dricker kaffe därute är det bara att dyka upp på ett kafferep ;)

Nehe nu ska jag fixa mig och se om jag hittar skolan :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Knarkare ;) hehe

2009-02-24 @ 16:24:37
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Kommer gärna och dricker kaffe..det vet du..:)



Men varför är jag skum?????



Kram

2009-02-24 @ 16:27:05
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0