Grattis Barbie

Tänka sig, 50 år med Barbie. Måste säga att utan henne hade jag inte varit den person jag är idag.
Eller kanske inte är 50 år med henne, jag är ju bara 26 än.

En ung man i mina bästa år skulle man kanske kunna kalla det. Fast vet inte om det är i mina bästa år. Men det lär jag ju märka om en 30 år. Eller kanske ännu längre :P

Nej jag har inte ålders nojja, skiter fullständigt i hur gammal jag är. Eller gör jag?

Skumt. Nåja ser barbie ut som hon gör vid 50 års ålder så behöver man nog inte oroa sig. Undra om hon har plastikopererat sig. Vilka kroppsdelar tror ni hon har bytt ut?

Eftersom Emma längtade lite tillbaka till Kiruna lägger jag med upp en bild därifrån.

Renjävlar säger jag, eller nej det är nog jag som är bilistjävel för dem. Att jag ska komma och störa i lunchtimmen.

Jo som titeln säger.

Dags för lite käk kanske. Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Renarna var ju söta =) sån skulle man ha på altanen ;)

2009-02-05 @ 11:17:54
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0