En timme med amerikanska poliser!

En timmes cops, underbart! När man sett de 2 avsnitten lär man ju behöva korven man tagit upp ur frysen.
Nej jag hade inte tänkt leka att jag har en batong. Tänkte faktiskt äta korven, man blir hungrig av amerikansk tv.

Och nej jag vill inte bli polis, hade inte pallat vara en förebild i alla situationer som dem kan tänkas hamna i.

Så, snart får pojkarna bakom pirate bay sina domar, vad tror ni om hela spektaklet?
Undrar hur lång tid det tar innan en kopia av sidan pirate bay är uppe om den skulle stängas ned. Nåja jag är helt laglig jag, laddar inte ned ett dugg. Men det är ju bara för att man skaffade mobilt bredband. Hade jag fortfarande haft 100 Mb's anslutning hade jag givetvis tankat ned allt jag skulle vilja se på. Pirate Bay har helt enkelt gjort det möjligt för folk utan pengar att ta del av all vår världs kultur. Varför är det bara de rika som ska kunna ta del av den?

Nehe dags att leta upp lite makaroner till korvarna.

Ha en super kväll alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0