Dålig dag

Usch, är så trött på min dåliga självdisciplin. Den hejdar mig i varenda situation och jag är så trött på det nu.
Helt värdelöst att inte kunna köra 110 % på allt jag verkligen vill bara för att min självdisciplin är kass.

Ska jobba idag i alla fall, får hoppas det blir en bra dag så kanske självförtroendet ökat till kvällen. För just nu är det på botten. Vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Hade så bra självförtroende innan, men det är ett minne blott. Nu är varje dag en kamp.

Och hörde nu att LKAB kommer att ha produktionsstop i sommar, vilket innebär att jag lär inte få något jobb där. Vilket alltid har varit min sista utväg inför sommaren. Känns som att man alltid få press på sig på något sätt, vad man än gör.

Skitdag helt enkelt. Men får väl ta på mig lite svarta uniflexkläder och bege mig ut i kylan.

Kommentarer
Postat av: Katta

Det löser sig säker snart med jobb och sånt. =) Fin bakgrund förresten, de får en att orka till våren/sommaren är här!



Kram

2009-02-18 @ 09:27:45
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Emma

Puss min underbara älskling =)

2009-02-18 @ 22:00:41
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0