Återigen en måndag!

Härligt med ny vecka! Snart all snö borta igen. Kan ju hoppas att det är dags förhögsommar nu, blask är fan inget jag vill ha.
Ska snart iväg och vara skrivningsvakt från 9-12. Sen blir det väl till att försöka jobba lite med examensarbetet.

Eftersom Emma antagligen är hemma idag så kanske jag tar med mig böckerna hem och skriver lite. Bara jag hinner få färdigt det mesta av mikroskoperingen idag. Får se när man kan få boka SEM'en denna veckan med. Lite drygt att den alltid är fullbokad.

Vi hyrde ju film igår och efter att kommit hem från akuten såg vi Tropic Thunder. En härlig komedirulle. Tycker att Ben Stiller utvecklas både som skådespelare och i yrket bakom filmen. Lite roligt var ju att se vår scientolog kompis Tom Cruise i en roll där man knappt såg att det var han. Sjuk roll och sjuk dans i slutet. Får nästan strunta i allt vad man tycker om mannen själv efter att sett honom på Oprah hoppandes i soffan. Kanske dags att ge honom en chans i Valkyria. Filmen i sig var värd att se och är man lite trött kan den bli sjukt rolig :p Den får 4 stenar av mig.



Vill tacka Tess och Emma för en trevlig söndag, fick min utflykt även om jag gärna gör om den till någon annan plats i fortsättningen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

filmen hade säkert varit bättre om jag inte mått som jag gjorde.. Puss

2009-02-23 @ 08:18:28
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Valkyria verkar bra! Den vill jag se! =D



Kram

2009-02-23 @ 12:59:25
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är utmanad i min blogg =)

2009-02-23 @ 19:39:22
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Daniel

Såg du Ben Stillers parodi på Joaquin Phoenix på Oscarsgalan? Helt underbart.

2009-02-23 @ 21:24:03
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Tess

Haha, det var så lite så! :p

Vi gör nåt annat nästa gång.

2009-02-24 @ 00:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0