Snart helt färdigt

Ohh snart färdigmålat här, ska bli underbart att få börja ställa tillbaka möblerna och sakerna.
Vem vet, kanske vi möblerar om lite någonstans. Nu trivs man ännu bättre i lägenheten.

Att komma från en sån skitlägenhet som förra var så är det här rena lyxen, även om det finns saker Heimstaden säkert skulle behöva fixa.

Ta t.ex. målarens förvånade min när han skulle släcka lampan i rummet med kyrkofönstret. Med den lampknappen stängde man visst även av strömmen så målarens värmefläkt stannade. Hoppas verkligen att det är förre hyresgästen som kopplat det för annars vet jag inte om jag litar på elektronikfirmorna här i Malmö.

Är ni intresserade att se hur det ser ut nu så är det bara att höra av er och dyka upp ;) Nu kan man ju ha besök när som. För lägga upp bilder här pallar jag inte.

Någon mer som såg Plötsligt igen igår på Svt 2, underbar film om livet efter filmen Plötsligt i Vinslöv!

Underbart citat därifrån "Oj oj oj, vilken utsikt" Vilket blir roligt när Anders kliver ner från 1-2 m hög kulle.

Ha en fortsatt bra dag denna vita och faktiskt vintriga dag!



Kommentarer
Postat av: Emma

vilket slott vi bor i =) Puss

2009-12-18 @ 16:52:22
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Ja, det ska bli kul att komma och se hur ni fått det efter renoveringen...:) Kram

2009-12-18 @ 20:39:58
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: KA

Fin blogg :)

2009-12-18 @ 21:03:37
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0