Fest idag!

Jaha, då var man uppe och dricker lite kaffe. Snart dags att sätta igång med förberedelserna inför dagens fest.
Är min släkt som kommer denna lördag. Får hoppas att det inte blir så stressigt :)

Båda festerna har ju överstigit vår planerade ekonomi :P men men, det får det vara värt..
Snart är det jul med, ska bli mycket trevligt. Dock kommer det bli några tuffa veckor innan jul med mycket pluggande och jobbande.

Längtar så tills man blir klar med examensarbetet så man kan börja söka heltidsjobb. Man får säga vad man vill men pengar betyder alldeles för mycket i dagens samhälle. Ska bli skönt att tjäna ordentligt med pengar så man kan hjälpa både mina föräldrar och Emmas mamma med pengar så som dem alltid hjälpt oss. Utan er hade vi antagligen konkursat för länge sen :P Även stort tack till vänner som hjälpt oss.

Känns bra att man har så många nära och kära som alltid skulle ställa upp för en.

Har alltid tyckt att min släkt är dålig på att höra av sig och dylikt men efter att rannsakat mig själv så är jag likadan. Men innerst inne vet jag att hela min släkt bryr sig om mig och tror att hela släkten skulle ställa sig bakom mig vad som än skulle hända.

Vi är alla olika och skönt är väl det. Tänk om alla kunde respektera det.

Ha det trevligt denna lördag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så sant, även om man inte hörs så ofta så finns det många som skulle ställa upp vad som än hände! Så himla skönt att veta! Puss

2009-12-05 @ 08:14:21
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Klart man ställer upp om man kan...ni är värda det...:) Kram

2009-12-07 @ 11:01:21
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0