En tuff vecka

Måndagen började bra med lite studerande, var dock väldigt trött så klockan 14 packade jag ihop och åkte hem.
Idag har jag eltestat och klippt förpackningar på Tetra Pak, ska vara där hela veckan. Hoppas jag orkar utan att må skit, ni har säkert hört mig klaga på borgen innan, luften där är så dålig att man bara vill därifrån.

Men men, det blir pengar av det i alla fall, kan behövas så här i julklappstider.

Har insett att jag måste bry mig om mig själv mycket mer. Hädanefter är det mitt välbefinnande som räknas och ingen annans. Annars kommer det att bli en tuff vinter. Verka finnas många därute som tror att dem är ensamma om ångest och problem, och många som gör sig själv till offer på andras bekostnad. Ryck upp er och inse att det finns fler som har problem. Negativ energi påverkar alla och inte bara den som bär på den.

nehe om man skulle ta en kopp kaffe och vila lite med en bok i handen.

Ha det alla!


Kommentarer
Postat av: Emma

vi kommer klara denna vintern oxå =) Puss

2009-12-02 @ 16:57:46
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så sant om dålig energi. Ni har klarat svårare vintrar så det här blir inga problem ;)

2009-12-03 @ 11:45:33
Postat av: Svärmor

När ångesten har en i sitt grepp så är det lätt att man alstrar dålig energi...men ett offer är det nog ingen som vill vara!!

Kram

2009-12-03 @ 15:39:23
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0