Då är det måndag imorgon

En ny vecka och nya tag, förra veckan blev det mycket jobb. Och denna veckan kommer jag för det mesta sitta med examensarbetet. Ska försöka börja skriva ordentligt nu så man kan börja lämna in saker för rättning snart.
Motivationen finns där men för tillfället vet jag väl inte riktigt var jag ska börja någonstans.

Helgen blev mycket lyckad, fick min skruvdragare. Synd att man inte kan sätta upp så mycket saker innan de har renoverat här. Hoppas att det blir av snart. Vi fick även en mikrovågsugn av familjen Salmi. Så underbart när man varit utan en i snart 1 år nu. Nu ska här värmas mat i massor!

Är inte lika deppig som jag varit ett tag nu, hoppas man kan bryta den dåliga trenden och börja må bra igen! När vi fått ordning på lägenheten och ekonomin så är jag den första som kommer se till att vi får ordentliga lampor uppsatta. Mörker och dåligt ljus är inte bra för mig.

Önskar att man hade råd att ta en tur till soliga breddgrader :)

Nu blir det lite mer travian och lite Schweizer-kaffe! Tack Ossa för kaffet, underbart gott!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Katta

Vilken tur att du fick det du ville ha. =) Nu är det bara att skruva som gäller! =D Hehe



Kram

2009-12-06 @ 21:10:00
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Grattis till både skruvdragaren och mikron...:)

Så bra att du gillade kaffet, säg bara till så fixar jag mera när det är slut...:) Kram

2009-12-07 @ 11:03:33
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt att höra att du mår bättre =) PUss

2009-12-07 @ 19:38:40
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0