Trevligt med Sol

Efter en lång promenad i vårsolen denna dag så har jag nog bränt mina öron. Men sånt får man räkna med, nu gäller det att plocka D-vitamin till nästa höst och vinterdepression.

Åt en finfin ciabatta med köttbullar och rödbetssallad i Pildammsparken medan brorsan tog en dammsugare. Är ju det enda han har råd med nu för tiden :P Det skönaste var ju att både köttbullarna och rödbetssalladen var hemlagad. Mmmm kunde inte blivit bättre.

Efter lite tjat och hundögon fick jag brorsan att bränna en skiva med O'death, helt klart det bästa bandet som spelas i min lägenhet nu. Kommer nog ta lång tid innan jag tröttnar på dem.

Här nedan kommer ett litet smakprov på bandet.



Kommer nog få många kommentarer om hur skumt bandet är, men skitbra musik är det i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Emma

den där mackan skulle jag oxå vilja smaka på =) Puss söting

2009-04-03 @ 08:59:16
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Daniel

Man tröttnar aldrig på O'Death :)

2009-04-03 @ 13:32:51
Postat av: Tess

Musiken är ju skittuff!!!

2009-04-03 @ 16:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0