Söndag morgon!

Jaha, då var det söndag. Har varit en bra helg hittills, igår var jag med min faster och brorsan hos farmor där vi mötte upp mamma och pappa. Efter lite fika satte vi igång att städa som brukligt görs då och då. Även om farmor är pigg för sin ålder, 84 år så blir ju städningen inte helt super så då får man hjälpa till lite. Plus att man får umgås med släktingar lite. När vi var färdiga käkade vi middag. Och käkar man middag blir det ju efterrätt med, jordgubbar och glass blev det.

Idag ska Emma och jag grilla tillsammans med Magda och Fredrik. Det ska bli väldigt kul, har ju inte träffat Fredrik än.
Vi får ju hoppas att maten blir god med, men det brukar den :)

I övrigt så mår jag faktiskt väldigt bra, ska bara få igång studierna nu med men ska ta en kraftansträngning imorgon.

Hörde att svärmor tittar förbi några dagar denna veckan med. Ska bli mycket trevligt. Längtar redan!

Nu ska jag ta och städa lite så här bli fint när man ska ha gäster och plugga hårt i veckan.

Ha det gött alla vänner, bekanta, släktingar och alla ni andra som läser med. Kommentera gärna så man vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska bli så gott att grilla =) Älskar verkligen det!! och dig givetvis ;) Hihi Puss

2009-04-26 @ 10:26:23
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Har ju lite skav i halsen men Emma tycker jag ska komma ändå och då gör jag det! Jag längtar efter er oxå, ses imorgon!!...:)



Kram

2009-04-26 @ 15:51:55
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0