Sådär

Helg!!

Idag har jag opponerat mot Bosse, det gick finfint och min kompis kommer nog få VG på sitt examensarbete, jag fick vara med och diskutera med betygsnämnden vilket var en erfarenhet. Kul att se hur dem sätter betyg.

Efteråt satt jag, Bosse och Emma och drack lite kaffe. Ja inte Emma då men pojkarna :) Trevligt trevligt. Efter det begav sig Emma och jag mot Novalund och införskaffade en grill, grillkol och lite gul tändvätska.

Tillsammans med Söder satte vi sedan nästan eld på mossan här ute, men Söder trampade lite tills det slocknade. Blev lagom varmt i grillen och var nästan att vi brände köttet. Men till slut blev det supergott.

Skönt att ha första grillningen avklarad, nu kan det bli ordentlig sommar. Svepte en glas whiskey för någon timme sen, ska nyktra till lite innan man somnar gott i sängen.

Imorgon ska jag och Emma bege oss ut på en utflykt. Vi får se vart bussen tar oss. Någon som vill följa med på äventyr? Bland drakar och demoner? eller ja, kanske mest fåglar men ändå!

Sov så gott mina vänner så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja vi får se vad vi får se.. kanske några små vättar som tittar fram bakom träden ;)

2009-04-04 @ 01:19:47
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Daniel

Låter som en trevlig afton. Hoppas det blir trevligt idag också :)

2009-04-04 @ 12:02:19
Postat av: Svärmor

Nu har jag oxå klarat av första grillningen för våren...oj oj va det var gott...å så en kall öl till det...så nu får ni allt snart komma hit och göra mig sällskap..:)



Kram

2009-04-05 @ 11:13:07
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0