Lugn kväll

Sitter och slötittar på Knight Rider, har precis lämnat in min inlämningsuppgift i juridiken. Skulle varit inne i torsdags men fick uppskov. Skönt att den är inne. Får man se om man lyckas få godkänt.

Får se om man sticker en runda till Malmö imorgon, blir en del plugg i alla fall. För er som läst min blogg så har jag nu införskaffat kaffe, min blivande svärmor gav mig pengar. Sjukt att ens nära och kära betalar för mitt beroende ;) Underbart är det rätta ordet. Tack Svärmor, nu kan jag satsa ordentligt på plugget igen :P

Nu har jag en 47 sidig uppsats att läsa igenom till på fredag. Som sagt så ska jag opponera mot Bosse, får hoppas man hittar många fel som man kan påpeka lite brutalt.

Har inget planerat till helgen än men ska nog hitta något att göra :) Några förslag?  Trevligt att fler har hittat hit förresten, välkommen säger jag till alla som läser. Hoppas att jag i fortsättningen bara kan ha lyckliga och roliga inlägg på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Emma

kan du vara brutal? ;) Hihi Puss

2009-04-01 @ 22:14:15
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Nåt litet fel kan du nog hitta? ;P hehe



Kram

2009-04-01 @ 23:22:03
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Tess

Det är aldrig försent att sluta. :)

2009-04-02 @ 13:03:43
Postat av: Daniel

Så det blev Malmö idag eller har jag börjat hallucinera att du sitter jämte mig?

2009-04-02 @ 14:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0