Onsdag, ännu en höstaktig dag.

Sitter och filosoferar om jag ska bege mig till skolan eller inte. Har ingen som helst motivation efter gårdagens bakslag.
Som vanligt handlar det om pengar men ska inte låta mig bli deprimerad av det. Men längtan till ett fast jobb, dvs en fast tillvaro i livet är mycket större och förhoppningsvis kan detta sporra mig lite. Är så trött på att man aldrig kan planera någonting i förväg utan man får göra det som pengarna räcker till.

Det jag uppskattar i vårt samhälle idag är att man (beroende på hur man skött sig innan) hos de flesta företag kan skjuta upp räkningarna. Vi sköt igår upp 2 sådana och ger oss ca 1000 kr mer att leva på månaden som kommer. Mer att betala nästa månad men men.

Har fortfarande inte fått mina prover till examensarbetet och känner mig aningen stressad över detta med. Inte bra när hösten inte ger så mycket motivation den heller. Detta betyder att jag måste be AFB (där vi bor) om uppskov så att jag inte blir utslängd i februari.

Ibland önskar man att man befann sig på en solsemester och inte hade haft så mycket att tänka på.

Men men det blåsiga Lund kallar. Kan ju hoppas att det är upphåll idag i alla fall.

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det löser sig säkert. Hoppas proverna dyker upp.

2008-10-22 @ 17:03:31
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Emma

Vi kommer ta oss igenom detta älskling, vi är starka du och jag!! Megakram

2008-10-23 @ 01:02:23
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0