Motivation? Var är den?

Ja motivationen uteblir, men nu har jag skaffat fram det mesta i läsväg. Så förhoppningsvis behöver jag bara börja skriva nu. Finns en del att skriva innan mina prover dyker upp så är bara att sätta igång. Det som har en liten grön nyans på bilden (vet inte hur bra det syns) är i alla fall det jag ska syssla med. Mineralet heter aktinolit och kan i vissa fall klassas som asbest. Vilket inte är kul att andas in för mycket.


Dagarna blir lite underliga när Emma jobbat natt, hon bara sover och sover. Nåja, finns en del jag ska ta itu med idag.
Tvätt och disk väntar förutom plugget då, hade tänkt sitta hemma och skriva, får se om det blir något gjort.



Kanske lägger ut lite som jag skrivit i bloggen så får ni kommentera, kanske ändrar jag efter era kommentarer. Vi får se. Det är kanske inte någon av er som fattar mitt ämne så kanske bara får en massa frågor ;)

Just nu längtar jag till imorgon, då åker jag och brorsan till Älmhult. Emma kommer efter när hon jobbat färdigt. Och på lördag bär det iväg till Ullared. Jag kan behöva lite nya (billiga kläder). Jag är inte  en " modefascist" så bryr mig inte mycket om märken. Bara jag får bra kvalite och att de sitter bra.

Nehe till tidningsartiklarna en stund.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vi syns imorgon. Jag fixade biljetterna idag för jag letade efter en tidning på pressbyrån. Fick dock gå därifrån tomhänt.

2008-10-23 @ 13:34:30
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Emma

Nu är jag vaken.. pUss

2008-10-23 @ 15:11:14
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till med skrivandet!

2008-10-25 @ 22:11:30
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0