Mitt examensarbete

Är lagom försenat nu och jag väntar fortfarande på mina prover. Förhoppningsvis börjar de första att dyka upp nästa vecka. Under tiden fördriver jag tiden med att leta artiklar, skriva det jag kan skriva, njuta av den fritid som jag oönskat fått.

Nu ska jag ju inte klaga över mer fritid, men hade nog mer än gärna suttit och mikroskoperat nu. Känns som att det hade varit det perfekta tidsfördrivet nu när höstdepressioner närmar sig. Vet inte om jag lider av det men visst känner man att en solsemester hade inte varit dumt. Synd att man inte har en miljon liggandes i madrassen.

Igår lånade jag en bok som kom ut 1910, en bok som man inte så gärna öppnar. Fast för att vara så gammal så verkar den vara i fint skick. Få se om jag läser den i helgen medan Emma jobbar. Hon jobbar natt igen, tråkigt att sova ensam men det blir mycket pengar till mig. Ja eller kanske inte mig men oss då.

Fick i veckan ett nytt wii-spel, fifa 09. Inte lika bra grafik som på de andra konsolerna men helt klart en spelglädje som gör att jag kommer ha mycket kul med det. Om något år kanske jag klarar av de mer avancerade kontrollerna, nu får jag nöja mig med att svinga med wii-kontrollen så blir det oftast mål. Nja kanske inte så enkelt men ändå mycket lättare än det andra spelläget.

Ne nu ska jag hämta tvätten. Ska försöka skriva oftare nu när fritiden ökat markant. Och för er som känner till det så har jag nu även slutat med travian på heltid. Enbart någon inloggning i veckan för att stötta mina kompisar. Känns hur skönt som helst och nu kanske man kan ta itu med gitarren som står och skräpar här hemma.

Ha det bra alla!

P.S. Bilden visar när jag karterar en borrkärna, grymt snygg. Jag alltså, inte kärnan. D.S.

Kommentarer
Postat av: Emma

Såklart du är snygg, den där overallen gör sitt oxå ;) Hehe Puss

2008-10-17 @ 13:19:12
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Daniel

Har du inte nasn kvar så blir ju inte nätterna så ensamma :) Det är ju trots allt säsong nu.

2008-10-18 @ 20:46:55
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Anna

Kul med uppdatering! Keep up the good work! :D

2008-10-20 @ 20:47:58
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0