Mumsbit på tv:n

Då sitter man och dricker första koppen kaffe. Underbart gott, men att man skulle få dricka den samtidigt som Knight Rider går på TV:n. Det måste finnas en gud i alla fall. 80-tals musik och David Hasselhoff, nästan för bra för att vara sant.

Har faktiskt börjat titta en del på ultimate fighting som går på Tv4 sport. Hade inte så mycket annat att göra i Kiruna så nu är man fast i det med. Rätt intressant att se hur killarna klarar av alla situationer de hamnar i, sen att det förekommer en del blod det får man stå ut med. Det bästa med sporten är att en fight går så jäkla fort. Man behöver oftast inte sitta mer än 15 min så har man hunnit se ett antal fighter.

En del tycker säkert att sådana här sporter ökar våldsamheterna som finns i samhället, men personligen tror jag boxning är en större bov i dramat. För i boxning har de handskar och kan ofta stå upprätt många ronder. I UFC ser man verkligen hur ett slag påverkar människan.

Vad vill jag ha sagt med detta? inte ett skit. Bara att det är bra underhållning. Dags för andra koppen kaffe och sen kanske man ska käka lite frukost så man orkar att promenera till City Gross i snön!

Förresten, hade inte vi växthuseffekt på denna jord? Vart fan är medelhavsvärmen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jippi för snööö.. =D jag är kär i snö och dig givetvis =)

2008-11-22 @ 10:00:54
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: J

Sv: Haha, du har en poäng där ;)

2008-11-22 @ 10:37:57
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag har ju inga lyxkanaler. Så när du skrev detta inlägget satt jag i min egen episod av cityakuten. Det var smärta, känslor, fångvakter och kriminella. Och allt detta helt utan manus :)

2008-11-22 @ 16:22:13
URL: http://www.project13.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0