Söndag

Hmm söndag igen, och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Jag sitter och dricker kaffe som vanligt, det enda rätta så här på morgonen.

Saknar min kompis Martin och hans flickvän Ursula, hade jag haft pengar hade jag lätt åkt ner till schweiz en sväng.
Dem är helt enkelt underbara, och ännu roligare är att dem ska ha barn, inte dags än på ett tag men jag är väldigt glad för deras skull.

Idag ska jag och Emma sticka bort till willys och handla en sväng och sen blir det till att plugga lite.

Så tyckte ni att rätt låt vann på melodifestivalen igår? (kanske ska nämna att jag hatar allt vad melodifestivalen står för, så mycket dålig musik på en och samma festival, enda anledningen till att man tittar är pga Luuk och Björn Gustafsson så klart.)

Men igår visade än en gång Sverige och hela folket att de fortfarande är rädda för förändring. Varför skicka en som redan vunnit allt och som ändå mer eller mindre låter likadant förra gången hon vann. Tror ni verkligen hon kommer ta hem det en gång till? Ne den dagen då melodifestivalen får fram bra, kreativ musik är långt borta. Det borde heta Coverfestivalen, för ingen kan komma och påstå att det handlar om inspiration.

Ta väl hand om er och vila mycket för imorgon börjar en ny vecka!

Kommentarer
Postat av: Emma

Björn Gustavsson är helt underbar :D

2008-03-16 @ 09:46:31
URL: http://princessbetty.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

*snokar förbi* ;)
Älskar Björn Gustafsson!

2008-03-27 @ 15:14:10
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0