Snön är borta

Ja det är sant, det snöade på bra igår. Är glad att man fick skjuts till jobbet och slapp vandra i 5 cm blötsnö.
En bild? Men visst ska ni få det, bilden är dock tagen på eftermiddagen. På förmiddagen fanns det inget grönt gräs.

 Snö den 10 juni
 Har nu befunnit mig i det kyliga Kiruna i 2 dygn. Trivs återigen mycket bra, och jobbet är underbart. Beror nog en hel del på kollegorna.

Och för er som undrar hur Emma vågar släppa ner mig i en gruva där 2 dödsfall på 2 år skett så blåser media upp väldigt mycket. Det är betydligt farligare att jobba på andra industrier, det är bara det att dem inte är statliga så det är inte lika intressant.

Trivs ypperligt med luften i gruvan och har inga problem med ett liv i en gruva. Förhoppningsvis kan jag få jobb under jord i framtiden. En härlig känsla att vara omgiven av berg/sten.


Fotboll ikväll innan man kan lägga sig, man ska ju gå upp 5 imorgon med.
Jag har lagt ribban lågt och har låga förväntningar på det svenska laget, förhoppningsvis kan man bli överraskad.

För er som minns så gjorde jag en tenta i torsdags, den blev godkänd och är nöjd som bara den.

Saknar dig redan Emma, vi ses snart!

Ha det bra nu alla släktingar och vänner. Dö inte i värmen, blir det för olidligt vet ni vart ni ska ta vägen ;)

Många kramar från en avkyld Markus. Förresten? Vet ni vad snögubbar gör när det inte är vinter?

Fortsättning följer i samma kanal, men absolut inte samma dag eller samma tid.

Kommentarer
Postat av: Katta

Grattis till tentan! =)



Skoj med snö med tanke på att vi har ju haft det så varmt hehe..=P A o börjar du frysa för mycket så vet du vart du ska komma...;P



Ha det bra!



Kramar

2008-06-10 @ 18:59:39
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Emma

Saknar dig oxå Markus.. hm vad kan snögubben göra.. den får man klura lite på =) Pussar

2008-06-10 @ 19:32:34
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Daniel

Snö är inget jag vill se. Men fotbollen blir nog sådär. Såg precis Spanien besegra Ryssland med 4-1 och är orolig för att det är lite för bra motstånd för Sverige. Men de brukar ju klara sig bra i gruppspel oavsett motstånd.

2008-06-10 @ 20:04:20
URL: http://www.project13.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0