Måndag morgon

Så var det dags för en ny vecka, ytterligare en seg måndag.  Med kaffet i högsta hugg får man hoppas att måndagen ger någonting den med.

Känner mig lite krasslig, ont i halsen och liknande. Så tänkte vila lite idag och bara ha kontakt med skolan ifall mina prover kommer. Måste dock in en snabbis i eftermiddag och hämta tentor till morgondagen. Ska ju vara tentavakt då och vore dumt att komma dit utan tentor ;)

Det är rätt skönt att tjäna lite extrapengar på det viset, sitta och läsa en bok och få betalt för det :) Är ju skönt att det inte är många som skulle få för sig att fuska, behöver man inte sitta och ha stenkoll. Antar att när det handlar om ens utbildning/liv så är det inte lika många som pröva på att fuska, även om det är rätt så lätt. I alla fall på vår instution.

Har nu tömt garderoberna i hallen och lilla rummet är med klart. Så nu börjar man se framåt, fast nu har både jag och Emma en hel del att göra utanför hemmet så blir till att packa när man kan.

Får se om allt blir klart innan flytten, just nu känns det som att det ska det.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Emma

jodå nu ska vi väl bli klara.. och vi är ju superduktiga på att slänga skit vi inte behöver =) puss

2008-12-15 @ 12:18:35
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag är glad att jag har mitt gjort. Nu behöver jag ju bara hjälpa till. Inte bo i röran. Men ni hinner nog.

2008-12-15 @ 20:37:28
URL: http://www.project13.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0